16 Eylül 2009 Çarşamba

NY SOKAK STİLİ





















































































Yazın son günlerini yaşadığımız şu zamanlarda NY'taki bayanlarda tıpkı bizim gibi arada kalmışlar.Kimi çizme kimi bottie kimi sandalet giymiş.Geçenlerde Bağdat caddesinde bende önü açık topuklu ayakkabılarım ve elbisemle yürürken pek çok ugg,çizme giyen bayana da rastlamadım değil.Keşke öyle bir imkanım olsa da bende fotoğraflarını çekebilseydim caddedeki kızların...
NY'takilerin en çok özgürlüklerini ve istediğini giyebilme cesaretini kıskanıyorum desem yalan olmaz.Bir de biz ancak caddebostan,bebek vs. sahillerde ancak pazar günü üstümüze eşofmanları çekip bisiklete binebiliyoruz.Ama şu resimdeki 2 kıza bakın,üstelik biri cici elbisesini giymiş kim bilir nereye bisikletiyle gidiyor? Kendinizi hayal edin Türkiye sokaklarında böyle :((
Gelelim beğendiklerime 2,3,6,8.13 benim sevdiğim tarzlar..Birde ceketin içine kot gömleği giyip şık görünen bayanı kutluyorum.Geçenlerde Zara'da gördüm kot gömleği de bu ne böyle iğrenç istediği kadar tekrar moda olsun hayatta giymem dediğimi adım gibi biliyorum..Biliyorum ve utanıyorum :)))) yok artık o kadar da değil :)))

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder