26 Eylül 2009 Cumartesi

BUGÜN GİYDİKLERİM

Gömlek: Mudo Collection
Etek,Babet: Mango
Çanta: LV

10 gündür sayfama birşey yazmadığımın veya eklemediğimin fakındayım ama bu arada her gün kim ne yapmış ne giymiş neler olmuş diye bakmak için burdaydım tabiki :) Bugün nişantaşına gittik elbise bakmaya annem kuzenim ve bir arkadaşımla... Malum cumartesi günü sözleniyorum birkaç hafta sonra da nişan var..Yeliz'in Dünyasında http://www.sizdengelenler.com
bölümünde görmüştüm bir bayan İris Butik Nişantaşı'ndan aldığını söylemişti elbisesini bende çok beğendiğim için gidip baktım.Diğer mağazalarda baktıklarıma göre gerçekten çok daha güzellerdi.İndirimde olanlar 500-650 tl

arasında değişiyor.Sezon elbiseleri 1000 tl civarı...Sahibesi İris Hanım gerçekten çok şeker bir bayan..Eğer güzel bir gece elbisesi arıyorsanız mutlaka uğrayın derim.Adresi:Ihlamur yolu sok. No : 7 Ben birkaç tane elbise giydim ve beğendim.. Orada nedense fotoğraf çekmek aklıma gelmedi.Şimdi keşke çekseydim fikrinizi sorardım diyorum :((( Karar verip aldığım zaman tabiki fotoğrafını koyarım.Birde nişan için saçımı Ferhat Tuhan'a makyajımıda Palladium MAC'te mua'ya yaptırmayı düşünüyorum.Ama sizin önerileriniz varsa Anadolu yakasından beklerim kızlar teşekkürlerr :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder