29 Ocak 2010 Cuma

MY LIPSTİCK AND LIPGLOSS

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Bugün evdeydim ne yapabilirim derken make-up gurularının sitelerinde geziniyordum bir de ben rujlarımı ve lipglosslarımı çekmeyi deneyeyim dedim ama fotoğrafları çekerken farkettim ki bir sürü aynı tonlarda hatta renklerde rujum var.Hatta bikaçını hiç kullanmıyorum bile zaten bana da pek yakışmıyorlar bence.Nyx'leri www.cherryculture.com adresinden almıştım.Renklerini tutturamadığım için 2. koyu renk çikolatalı lipglossu,nyx iced latte'yi,koyu ve açık renkli olan nyx lipglossları kullanmıyorum.Eğer ilgilenirseniz kargo ücreti karşılığı yollayabilirim.Bana bir mail atın yeterli :) Ama çok sevdiklerimi de söylemeden geçmiim :) Deborah(sürümü çok yumuşak),Juicy tube,True love,Loreal glamshine,MAC instant gold(gerçekten altın gibi parlıyor),maybelline s.carats(kokusu mükemmel rengine bayıldım),L.A girl palette de bütün renkleri seviyorum.Sizde bakın bakalım tavsiyelerinizi bekliyorum başka hangi renklere ve markalara yönelmeliyim???

2 yorum: