28 Ağustos 2009 Cuma

Bir yerden başlamak lazım degil mi :)


Sonunda bende aranızdayım.Benim ilgilendiğim ve paylaşmayı istediğim herşey burada olacak.Umarım güzel dostluklar da kurarım.Kabul en çok bunu istiyorum :D blog sitelerindeki ve reele taşınan dostluklar daim olsun :D ben kim miyim? 2002 Turizm otelcilik mezunu ama hiç turizmle uğraşmamış...Şu an A.Ö'de işletme 4.sınıfta okuyan(sadece 1 dersim kaldı Allah'ım n'olur bitsin artık:) 1 yıldır çalışmayan zaten işte aramayan tatili,seyahati,eğlenmeyi,süslenmeyi:) Anadolu yakasında oturup Avrupa yakasında eğlenmeyi seven.. Ama kış geldi çalışmalıyım artık diye de düşünmüyor değilim...Bu arada bi boyfriend'imde var benim hemde 3 yıldır...Bu bayramdan sonra nişanlanacağız nişan hazırlıklarımda deneyimlilerin önerilerini almak istiyorum... Bf'im birkaç ay sonra da evlenelim diyor ama bu yaz bitti ben gelecek yaza girerken yani baharda evlenmek istiyorum..Ne drsiniz??Sizi de davet derim walla inş :D Bakalım hayırlısı... Hoşbulduk :))

1 yorum: